суббота, 3 июля 2010 г.

Слава Україні або Independens Day

Завтра американці святкують День незалежності. (А мені клятий Віндоуз не дає писати рідною мовою, постійно переключає на російську). Я б напевно забула про цю видатну дату для американського народу, якби не завдання на блозі Stamp Something. Там потрібно було зробити листівку в кольорах національного прапору. Ну і майже всі роботи, які там вже виставлені - американські (бо ж свято завтра). А чим ми гірші? У нас прапор теж гарненький :) А скетч я знайшла вже на українському порталі (Все о скрапбукинге в Украине). І ось що у мене вийшло :)

Спочатку листІвка була не затонована, ось така:


Я вирішила її трошки подистресити, тобто обробити чорнилами, але як на мене, без чорнил було краще. Мены цікава ваша думка.
Листівка вийшла простенька, але рідна :) Маю надію, вона вас порадує

5 комментариев:

  1. Прикольно, патриотично так))

    ОтветитьУдалить
  2. Beautiful colors, great flowers. Thanks for playing at Stamp Something.

    Hugs,
    Renata

    ОтветитьУдалить
  3. Fabulous. Great ribbon and flowers. Thanks for playing along with us at Stamp Something. Hope to see you next time.
    mwah
    Trace

    ОтветитьУдалить
  4. Незвично, сміливо і цікаво!

    ОтветитьУдалить
  5. Ой. так я эту открыточку помню. Я тоже по тому же скетчу делала. Вот моя http://arturkinamama.blogspot.com/2010/07/blog-post.html Только я тогда тогда пришла в блоггер и не знала, что нужно делать ссылки на скетчи и блоги. Но твою национальную помню :)

    ОтветитьУдалить